sobota, 29 czerwca 2013

W pierścieniu Ognia/The Catching Fire




AUTOR: Suzanne Collins
TYTUŁ: W pierścieniu ognia/The Catching Fire
GATUNEK: Fantasy
DATA WYDANIA: 2009 r.
ILOŚĆ STRON: 358
CENA: 29.90 zł





' Głodowe Igrzyska wbrew przewidywaniom wygrywa szesnastoletnia Katniss.Wraz z nią po raz pierwszy w dziejach Kapitolu wygrywa je także drugi trybut- Peeta Mellark,z którym Katniss stanowiła na arenie parę.Po powrocie do Dwunastego Dystryktu sprawy się komplikują - postawa Katniss podczas igrzysk bardzo nie spodobała się władzom.Komplikuje się także jej życie osobiste - Katniss niełatwo się teraz rozeznać we własnych uczuciach.Polubiła Peetę,ale przecież jest jeszcze Gale - bliski przyjaciel i towarzysz wypraw do lasu na nielegalne polowania.
Tymczasem jednak Katniss i Peeta muszą wsiąść udział w odbywającym się po każdych igrzyskach Turnee Zwycięzców i odwiedzić wszystkie dystrykty.Ta podróż uświadamia im,że są ludzie skłonni są zbuntować się przeciwko okrucieństwu władzy.

Po przeczytaniu ''Igrzysk Śmierci'' {recenzja}od razu sięgnęłam po kolejny tom,którym jest ''W pierścieniu ognia''.Na początku byłam przekonana,że książka będzie nudna.Bo co mogłoby dziać się po tych wielkich igrzyskach?Ale już czytając pierwsze strony stwierdziłam,że moje przemyślenia były błędne.Pojawiło się wiele nowych wątków.W powieści nie zabrakło również brutalności oraz miłości.W tej części możemy więcej dowiedzieć się o bohaterach oraz znaleźć wiele odpowiedzi zadawanych sobie podczas czytania pierwszej części.


OCENA : 10/10

5 komentarzy:

  1. Dziękuję ci za komentarz <3 Świetne recenzje masz na tym blogu :) Będę tu wpadać ;) Pozdroo

    OdpowiedzUsuń
  2. genialna recenzja,dzięki niej jeszcze bardziej ciągnie mnie do wypożyczania jej i przeczytania :) teraz mam wakacje więc na 100 % przeczytam!
    KOCHAM TWOJEGO BLOGA,JESTEŚ GENIALNA<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam, że teraz kręcą film na podstawie tej części. Nie mogę się doczekać. A książkę również muszę przeczytać

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytam książek więc się nie wypowiem ale ciekawa recenzja .
    mojmozg13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czytałam Igrzysk śmierci, a wiele osób mówi, iż są ciekawe, wiec może kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń